Niște nimicuri

Verde ăsta sau cum și-o fi zicând e un fel de Otrava, de CurvaCuSuflet, de ailaltă care se fute, nu mai știu cum o cheamă. Da’ numa’ că el e special, el nu fute, el FUTE CU SENTIMENT!

Asta înseamnă că trebuie să citești cum pula lui face cunoștință cu diferite vagine și să tremuri la corazon.

Nu e decât un maimuțoi care se dă sentimental numai ca să fută la proaste. Nu știu ce lucrează el toată ziua, de are atâta timp liber, să le agațe, fută, scrie romane despre. Poate ăsta e jobul lui, poate din asta traiește: fute la dobitoace.

Nu înțeleg de ce exact te-ai căsători la 24 de ani numa’ ca să te consideri la 25 abia ajuns la jumătatea vieții sexuale și în dreptul tău să-ți bagi pula în orice sifilitică-și desface picioarele pentru tine? Vreau să știu logica de aici. Poate ți-a dat târâtura cu care te-ai căsătorit LSD, de o vedeai harem, și când colo te-ai trezit la primărie cu una singură. Poate voia să moară înfiptă în pulă, și credea că poți s-o satisfaci, da uite că nu pare.

„Ce-i cu articolul ăsta?” se intreabă cititorii mei (sau, dacă sunt din ăia care ajung la mine căutând cum să fută minore atunci nu se întreabă. Au probleme mai mari). Păi, mă tot lovesc de sifilitic la top posts. Cred că-l citesc gospodinele și nefututele penale și se udă, visează să le găsească și pe ele și să le rezolve. Cred că de asta folosește „sexam” ca domnișoarele de pension care roșesc când se gândesc la pulă.

Niște fragmente:

Mi-a supt-o cald, usor, lin.

Ce poetic! Mai ușor Eminescule, te dai de gol că n-ai murit acu 100 de ani și te-au transformat ăștia în cyborg.

Pe de altă parte, de aici învățăm și că adevărații poeți găsesc poezie în orice. Și-n suptu pulii.

Urmează o secvența cu iz pedofilic:

M-a lasat s-o gust peste tot, mi-a aratat cum sa fac asta. “Asa copil vesel, asa…”. Si gemea incetisor. Apoi m-a ridicat, s-a asezat deasupra mea si a inceput sa intre in mine. Innebunisem de placere. Am avut orgasm. Ne-am sexat de trei ori in acea seara.

…îl chema Gicuțu, cel mai bun coleg de celula pe care l-am avut. Și acuma mi-e dor de el. Aia a fost noaptea în care m-a învațat să sug pula și s-o iau în cur. Nu ca Sică, care m-a violat dimineața următoare la dușuri, că n-am fost atent și am scăpat săpunul…

Lasă un răspuns

