Vive la France! Le petit prince

De ziua Frantei, cadou pentru cineva la care tin foarte mult.

Micul print al lui Exupery se numara printre cartile pe care le-am recitit, si le voi reciti de-a lungul vietii, pentru ca se transforma o data cu mine, chiar daca textul ramane acelasi.

Nu mi-a placut atunci cand, copil fiind, mi-o citea bunica. I-am inteles frumusetea abia dupa ce am crescut si am citit-o singura.

„E o carte despre singuratate si prietenie. Oamenii care nu inteleg singuratatea, nu inteleg cartea asta, nu le place.” As mai adauga ca este si despre copilarie, bucurie, gingasie, si o sumedenie de alte lucruri frumoase.

Cu mai multi ani in urma, cand ma plimbam prin anticariate, printre carti vechi, am gasit Micul Print, cu o dedicatie foarte frumoasa de la un tata pentru fiul sau. Asa ca am cumparat-o, desi o mai aveam.

dedicatie pentru Alexandru

Fiului meu, Cu dragoste. Aceasta, Alexandru, e o carte despre sensibilitate si frumos, o carte despre gingasie. Aceste lucruri sunt peste tot in jurul nostru, dar multi oameni nu le observa. Si ei pot cunoaste cel mult sadisfactia, nu si fericirea, linistea… Alexandru, bine ai venit in lumea viselor, Te saruta, Tata

b

„E lucru trist sa uiti un prieten. Nu oricine a avut un prieten.”

Lasă un răspuns

