Odd Thomas – Dean Koontz

Odd Thomas e bucatar intr-un fast food, traieste in Pico Mundo si vede spirite. Are o iubita pe care o iubeste numita Stormy si o gramada de prieteni excentrici.

Nu imi place Odd, nu imi place Stormy si am terminat cu personajele principale. Nu imi place nici unul din excentricii de carton pe care-i numeste prieteni.

Imi place ideea de loser care vede fantome intr-un orasel mic in care urmeaza sa se produca un dezastru de proportii inimaginabile.

E la persoana I si parca citeam un foarte lung articol de-al lui Otrava. Acuma, sa nu se bucure Otrava ca-i spun aici indirect sa inceapa sa scrie romane. Nu. No way. Asta pentru ca, Koontz presara la liber criminali in serie, pedofili si satanisti care fac siropeala suportabila. Dar ar fi putut taia lejer o treime din text

Elvis is the door that she closes in the face of romance. The architecture of his life is her mountain retreat, her high redoubt, her nunnery.

Am vazut filmul inainte sa citesc cartea, ceea ce a fost si bine si rau. Au taiat partile cele mai urate ca sa poata fi privit de toata lumea, ceea ce e pacat, l-ar fi facut mai interesant.

Lasă un răspuns

