9/4/2013 retardat

Da, retardat si nu retard. Ce naiba, daca vrei sa jignesti pe cineva macar fa-o corect, ca altfel pari tu retardat.

In alta ordine de idei, am inceput sa ascult din ce in ce mai mult Parazitii.

Si am dat si eu peste articolul asta.  Am citit. Frumos, n-am ce zice. Dupa aia am facut greseala sa dau scroll down la comentarii. De fapt nu chiar greseala, pentru ca am avut norocul sa dau peste o perla, peste chupacabra  haterilor, peste yeti-ul trollilor si anume peste retardatul care stie sa scrie.

Sa observam.

retardat

Sa analizam.

La o privire superficiala pare un post complex, foloseste gramatica corecta, cuvinte elevate si o exprimare inflorita. Citim in diagonala si pare inteligent asa ca ne gandim ca parerea lui merita luata in considerare.

Dar la o citire mai atenta ce vedem? Vorbeste fara sa spuna nimic. Critica fara sa aibe o baza. Foloseste cuvinte care dau bine dar nu-si au locul in discurs. Si incearca sa jigneasca mai mult sau mai putin subtil, ceea ce nu-i iese pentru ca e prost.

De exemplu: vrea sa spuna ca el are vointa, mandrie de a trai si valori si asta in timp ce scrie comentarii de 2000 de cuvinte, care trebuie sa-i fi luat cel putin o ora, la un articol despre niste oameni care s-ar pisa in capul lui, la modul literal.

In incheiere spune ceva de niste chestii despre care mai sus spunea ca sunt feminine (tre sa ma credeti pe cuvant, nu-mi incapea pe ecran) si acuma spune ca sunt misogine? Pai cum vine asta? Mai spune si ca e de datoria lui de om superior moral sa scrie comentarii din astea.

Am luat si al doilea comentariu pentru ca ii critica pe astia, ca mesajele lor anti-cenzura ii deranjau sensibilitatile in primul post. El o fi avand voie sa vorbeasca de cenzura, ca e olimpian…

In concluzie, in afara de retardat cred ca omul mai e si plin de complexe. Cred ca e genu care ar vrea sa-si bage pula in ma-sa. Sunt sigura ca mai e si foarte religios, genu care scrie pe forumuri chestii anti. Nici nu conteaza la ce sunt anti, important e sa fie.

I-as spune sa-mi suga pulicica, da nici macar asta nu merita.

Lasă un răspuns

