Sister wives

Ma refer la reality show-ul produs de TLC (un fel de Prima de la noi, numai ca folosesc mai multe idei originale).

Protagonistii sunt o familie poligamista de fundamentalisti mormoni – 1 individ, 4 femei si 17 copii.

  •  nu-mi vine sa cred cat de mult arata a matriarhat toata chestia asta
  •  nu cred ca ar functiona asa de bine sau de loc in lipsa fundamentului religios.
  •  incepea sa mi se faca mila de individ, 50% din timp e filmat spaland vase/running errands pt. neveste; restul pe canapeaua de interviu sau afara

4 thoughts on “Sister wives

  1. Nu m-am mai uitat de mult pe TLC, cand am vreme sau chef de televizor si dau pe acolo dau peste emisiuni care nu imi plac (alea cu tipul care merge pe la restaurante scumpe si face fitze, alea cu renovarile, etc). Insa serialul asta suna amuzant pentru mine. Ce sa zic, cum iti asterni, asa dormi :))
    M-ai facut curioasa, trebuie sa caut seria :))

    • L-am vazut direct de la s02 pe tv links, niste episoade lipsa si de acolo😦
      Mi-a placut pentru ca am inceput sa ma uit avand niste prejudecati si a fost complet diferit de ce ma asteptam.

Lasă un răspuns

