Cute dead guys

are legatura cu un post de data trecuta.

Cand mi-am adus aminte de forumul asta tocmai luam micul dejun.

enjoy

I had a dream tonight. Was wonderfull.
I only can remember a potrion of dream.
In front of me, had a dead guy, of 25 – 30 years ols, cute, with beard of three days and a beauty deathstare
I gently caress his face, and kiss him one time, again and again.
That dream looks real, I can feel his deadless tongue with mine
I cant remember anymore. After I woke up.

I hope have a deja vu of dream soon, hehehe

Posted in Fără categorie

15 thoughts on “Cute dead guys

  1. Girl, you visit some weird stuff on the net… Daca nu o sa mai ai acces la ele pentru ca vor fi cenzurate? Grrrrr
    Anywho, lasand legile naspa de-o parte, nu am indraznit sa ma uit la poze cu tipi morti pentru ca si asa sunt destul de ciudata cu vampirii mei si alte chestii. Ti-am spus ca in liceu i-am citit unei colege o faza din romanul ‘Vampirul Lestat’ si din cauza mea a avut un cosmar? :))

      • haha asa e, desi neintentionat
        am citit vampirul lestat si nu-mi aduc aminte daca are faze provocatoare de cosmaruri :))
        PS da, internetul e plin de chestii ciudate, nu-i asa? nu-mi imaginez cum ar putea sa le cenzureze pe toate, sau sub ce motive.

      • Oh, mai tii minte, dupa ce a fost transformat de Magnus, Lestat s-a plimbat prin turnulet si a gasit camera aceea cu cadavre in diverse stari de putrefactie si toti erau blonzi si cu ochi albastri? Si scarbit a vomitat (sange), apoi i s-a facut pofta si a baut sangele vomitat:)) I-am citit toata faza aceea sis araca a dormit de dupamasa si a visat ceva urat. A spus ca nu tinea minte ce, dar era foarte sigura ca era din cauza mea, ca a fost cu vampiri. *giggles*

      • Dar stai, ca eu ii spuneam ca sunt invidioasa daca a visat cu Lestat :)) Bine, cand am visat eu cu Lestat sau alti vampiri din aceleasi romane am tinut minte visele si le-am pretuit (pentru ca sunt o obsedata de vampiri). Asta imi aduce aminte ca trebuie sa (re)citesc pentru blog un manga cu un vampir incantator ^_^

      • Cred ca cel mai aproape am fost sa visez vampiri dupa Salem’s Lot, numai ca era combinat cu Tara minunilor si iedera care omora oameni din Harry Potter. A fost bizar.
        Ce manga? Hellsing?

      • Nu l-am gasit…😦 Era un manga cu o tipa care se muta intr-o casa frumoasa mare si locuia acolo cu un vampir frumos (nu mai stiu in ce circumstante trebuia ea sa locuiasca cu acel vampir) si cred ca mai era unul pe-acolo. Adica erau doi vampiri si o fata si… iti dai seama ca e fain! Tin minte ca nu era foarte lung acel manga. Dar nu e ceva serie foarte cunoscuta. Eh, o sa mai caut eu…

      • Nu stiu, o sa intreb pe cineva, ca stiu ca am dat manga-ul mai departe cuiva fiindca e foarte fain :)) Can’t get it out of my system unless I read it @.@

      • Nup, nu e ‘Model’. Este altul… Tipa locuia intr-un mansion in stil european parca cu ei… Si era la scoala parca… Then again, am citit atatea manga incat poate unele informatii sunt amestecate… Dar stiu sigur ca nu e model.

Lasă un răspuns

