American horror story

Ascultam cantecul asta cand am observat ca cineva il mentiona pe Tate Longdon la comentarii. Normal, m-am intrebat cine naiba mai e si asta.

Dupa aia am dat de secventa asta.

Adolescentii care se apuca sa faca gauri in colegii lor de scoala au ceva care ma fascineaza. Asta e inspirat din Dylan Kleabold si Eric Harris. Bineinteles, e mult mai mult decat asta in persoana lui Tate, nu doar un plagiat al realitatii.

Aproximativ 15 ore mai tarziu am terminat de vizionat primul sezon din ‘American horror story’.

E suficient sa spun ca e vorba despre o familie care se muta intr-o casa bantuita. Mare parte din farmec e ca nu stii ce se ascunde dupa colt, nu stii ce se intampla. M-am uitat la serial dupa ce am vazut sedinta lui Tate, fara sa-i dau un search pe Google, IMDB sau Wikipedia, lucru pentru care m-am felicitat in repetate randuri.

Jessica Lange (care e o legenda, si arata de 40 de ani) e singurul „tip rau” inca in viata. Are motivele ei, simpatizam oarecum. Intelegem ca nu e o persoana rea, si totusi fara ea n-am mai avea mare parte din poveste.

2 thoughts on “American horror story

  1. Tot am vazut serialul asta pe site-ul de pe care imi downlaodez eu dozele mele de seriale zilnice (urmaresc multicele, recunosc) si am crezut ca era din seria aia cu povesti SF si horror. Era mai demult un derial care dadea cate un sezon din niste povesti fara legatura intre ele. Ma rog, trebuia sa ma prind ca asta e ceva diferit. pare foarte foarte interesant si suficient de disturbed ca sa urmaresc. multumesc frumos, lots of love to you for this one!

Lasă un răspuns

