Schoolgirl in concrete – Waita Uziga

Citeste aici.

Uziga Waita, nu se numara printre autorii mei preferati, e de fapt undeva la coada listei. Motivele pentru asta includ, dar nu se rezuma la, faptul ca nu stie sa deseneze. Flying teapot spune ca e prea user friendly, lucru care mie imi scapa de fiecare data cand il citesc, dar poate inteleg eu altceva prin user friendly.

Schoolgirl in concrete m-a lasat cu un sentiment bizar, pentru ca n-am putut sa spun exact de ce. Am identificat mai tarziu cauza ca fiind faptul ca e inspirat dintr-o intamplare reala, de la cei trei delincventi pana la parintii care stiau. Se pare de fapt ca lucrurile in realitate au fost mai urate decat le prezinta Waita aici.

Spre creditul lui Waita a lasat deoparte aerul de hilaritate cu care trateaza de obicei orice scrie si a incercat s-o dea pe moralitate aici. Oarecum… Obiceiurile mor greu probabil. Dupa ce am vazut asta pot sa spun ca vreau ori una ori alta, dar daca le amesteci iese un cacat.

S-au facut si vreo doua filme dupa chestia asta, pe care eu nu le-am vazut si nu am nici o intentie sa le caut.

Da, oamenii care au facut asta nu au dat dovada de regret, au fost eliberati dupa 7 ani si acuma traiesc vieti normale in care pot sa se laude linistiti cu ce au facut. Probabil masturbeze la pozele si filmuletele pe care sigur le-au facut atunci si nu le-a gasit nimeni. Ma gandesc la cazuri din astea si ma enervez cand aud de ‘justitia, frate, justitia + oamenii legii ftw’ de la oameni care se uita in oglinda si tot ce vad e „superioritate morala”.

Oameni din astia moral superiori inhaleaza seara trei fripturi de porc (care e un animal dragut de altfel) si dimineata se trezesc si incep sa planga de mila catelusilor care ii omoara saracii niste monstri saracii. Daca le spui ca uite si oameni… se uita cu mila la tine si-ti raspund „Draga… lasa-ma draga cu mizilicurile astea, lasa ca se ocupa justitia (peace be upon it) de ei.”

Ce incerc sa spun e ca militez pentru reintroducerea pedepsei cu moartea.

http://soshiwords.tumblr.com/post/1235143989/this-is-a-picture-of-junko-furuta-please-reblog

this is a picture of Junko Furuta. please reblog..

9 thoughts on “Schoolgirl in concrete – Waita Uziga

  1. cica nu iti merge bine blogu asta in browswere mai noi gen ff7 si c15
    de tits nici numai zik ca nu se afiseaza image never 😦

  2. Mereu cand intru la tine pe blog, sperand ca ai postat ceva nou, dau peste articolul asta… Si mereu stau pe ganduri daca sa ma uit sau nu, dar am senzatia ca totusi e prea creepy pentru mine, sau ar putea sa ma fascineze si o sa ma sperie faptul ca sunt asa ciudata:))

Lasă un răspuns

