Sad… sad…

Asta e un post pe care l-am scris de fapt pe 15/11 si programat sa se publice azi, ce data o fi azi, in caz ca iar ma loveste ce ma loveste de nu scriu nimic cu saptamanile. Pe bune ca nasoale se intampla, promit ca o sa zic si exact ce dupa ce o sa treaca, pentru ca am multe de spus si multi oameni de injurat.

Citeam eu niste articole pe Cracked, imi vedeam de treaba mea, cand am dat de asta. Amuzant, nu? Am zic ca tre sa-l gasesc pe abenzio asta ca sa continui sa rad si mai departe.

M-am uitat la minunea asta de doua ori, da, de doua ori, si nici macar un zambet. Copilu asta n-are 12 ani, cand a postat clipul avea 15 si inca mai posteaza si acum, dupa un an. Serios? un… nici nu stiu cum sa-i spun-fiinta asta care are 16 ani n-are lucruri mai bune de facut, la 16 ani, decat sa se joace cu pokemoni care erau lame si cand aveam 8 ani? Trist, no lulz here

2 thoughts on “Sad… sad…

Lasă un răspuns

