Raid

pic with tits in acest articol, dar nu numai. In mare parte e me bitching.

Nu eram sigura daca se merita sa-l public, dar in fata posibilitatii ca sa mai treaca inca o luna pana la urmatorul articol am zis ca da, da e un subiect bun de articol. Pseudoarticol. whatever


primul meu raid in lotro. yay

cine ar fi crezut ca sa aduni 12 oameni, de nivelul care iti trebuie, care sa fie on la ora stabilita, in ziua stabilita si sa poata sa stea pana la final e atat de greu? doua saptamani de planning, cu doua ghilde si la sfarsit nici nu eram 12, n-am ramas decat 8.

raided twice, failed twice, asta in conditiile in care peste jumate din noi erau max level. Problema a fost organizarea, era primul raid pentru toata lumea, nu stiam la ce sa ne asteptam si un glitch care a facut ca bossul final sa creada ca e in left 4 dead, nu in lotro si sa invie de doua ori pe capu nostru – asta a doua oara cand am reusit sa ajungem la el.

Imi pare rau ca nu e nici articolul asta o recenzie, asta nu e de la lene ci pentru ca, chiar nu am mai citit nimic din vara. Sper sa am timp cat de curand. O sa fie tot ceva guro/horror.

4 thoughts on “Raid

  1. Aaaah, you read AND play online games. Baieti, so pe ea, nu o lasati sa va scape, fata asta e tare😀
    Recnosc ca si eu joc cate ceva, dar de multe ori nu am timp, asa ca adesea evitam sa am jocuri instalate pe PC (daca nu exista tentatia, nu am cum sa pacatuiesc). Insa acum am instalate pe minunatul PC (vezi detalii in postul de azi :)) ) Sacred si Sims. Sacred e foaaaarte frumos, cu quest-uri si batai cu diverse tipuri de monstrii si oameni si dragoni (heart). Fireste, personajul ales de mine e o vampiritza si seara se poate transforma, fiind mai puternica, insetata de sange si sa bage teama in oasele inamicilor (deja vorbesc ca ea) dar si are niste trucuri faine. Gata, prea mult bla-bla😀 Ne vedem prin blogosfera, sper sa mai pui si posturi legate de jocul tau, imi place, chair daca nu l-am jucat niciodata pana acum.

Lasă un răspuns

