news

In spiritul articolului precedent.

trebuie sa gasesc ziarul asta

5 thoughts on “news

  1. Băi, eu nu-i învinuiesc pe ziariști. Adică, pana mea, să ți se ofere pe tavă o asemenea știre ar trebui să fii prost să nu o publici. Poate o fi dublat de faptul că cineva l-a tipărit, dar însuși conceptul prezentat este aur umoristic în formă pură.

  2. Oh yeah baby, I’m back :))
    De fapt n-am plecat nicaieri, numai ca, pe langa lotro, multe se intampla.
    Alin, DC universe online e f2p😀
    Da, pics with tits will come soon. Sunt la mare cautare prin partile astea.

  3. Da, am auzit că-i free to play. Chestia e că dacă îmi plac benzile desenate americane, asta nu înseamnă că digerez tot ce ține de supereroi. Iar apoi, nu prea-s eu free-to-play, puținul timp liber îl împart cu bruma de viață socială și cu chestia asta. (da…e ironic, știu)

Lasă un răspuns

