Metin2

Vad ca n-am mai scris nica de vreo doua luni de zile si ma gandesc ca e cea mai lunga pauza pe care am facut-o de la geneza si pana in zilele noastre.  Asta pentru ca viata suge, and not in the good way.

In alta ordine de idei am fost ocupata cu Lord of the Rings online. Genial Tolkein, oameni super, grafica, gameplay, n-am ce critica sa aduc, plus sistemul de puncte prin care oamenii isi pot cumpara content care nu e f2p.

Cu o zi inainte de LotR imi downloadasem Metin2 pentru ca e popular, il joaca multi romani si n-am auzit pe nimeni sa se planga. O sa ma plang eu.

Grafica e oribila, un verde galbui, asa, de culoarea vomei.

100000 de feluri de lupi, si nu gen de niveluri diferite ca atunci cand faci tu level sa treci in alta zona si sa omori monstruleti de nivelul tau, ci gen „lup gri neflamand” „lup gri mai deschis asa” „lup gri flamand” lvl 11, treaba se repeta cu alte culori de lup si cu alte nivele, bineinteles.  Fara numar. Daca ai un quest unde tre sa omori mobs de un anumit fel te ia durerea de cap.

Harta aia e aproape inutila pentru orientare. Bineintles ca nu are tracker sau posibilitatea sa dai turn on/off la ce nu te sau te intereseaza.

Nu pot sa ma pronunt in privinta comunitatii pentru ca n-am jucat decat cinci ore, dar nu m-a facut nimeni noob in timpul asta. Cred ca e compusa in majoritate de 13yr old boys. Really.

Customization zero, toata lumea arata la fel, minus armurile care se achizitioneaza pe parcurs.

Nu exista housing. Exista in schimb 10000 de chinezi care fac spam cu „want to buy gold cheap”.

Daca vrei sa vinzi o chestie trebuie sa stai acolo pana ti-o cumpara. Sau pana cade curentul sau se blocheaza jocul si te deloghezi. Caz in care platesti iar niste silver sau gold ca sa te lase sa-ti vinzi marfa.

Dupa cinci ore l-am inchis si l-am sters pentru ca la un moment dat intinderile plate si nesfarsite de verde galbui imi dadeau mie o senzatie de voma.

3 thoughts on “Metin2

  1. zici ca il joaka multi romani… i-ai vazut pe aia care stau in mijlocu drumului si intreaba incontinuu: „cine e roman?” iar atunci cand unu raspunde „EU” este intrebat: „cine esti?”

    vad asta in mai toate jocurile online

    ps: pics from metin /w tits or it didnt happpen :p

    • Stiu ca raspund dupa o vesnicie, n-am alta scuza decat lenea. In LotRo, pe serverul unde e mainul meu ii cunosc pe oamenii din gilda de romani si cam atat. N-am vazut niciodata pe nimeni care sa intrebe cine e roman, da cred ca as muri de ras.
      Alin, e okay, fiecare cu ce-i place, stiu pe cineva care joaca doar Diablo ii de niste ani.

  2. Înțelepciunea populară-mi zice că WoW e singurul MMO care se merită jucat. Înțelepciunea personală nu prea vede vreun farmec în acest gen de jocuri.

    Pe de altă parte am ajuns doar să joc continuările jocurile pe care le degustam eu când eram mai mic și să mă plâng de ele, sau chestiuțe din alea indie, deci se prea poate să fiu complet pe lângă subiectul ăsta, fiind nevoit să-mi predau insigna de gamer.

Lasă un răspuns

