Mein Kampf – Adolf Hitler, Anthology

Brix were shat over this. Oamenii tre sa se calmeze si sa nu se mai prefaca ca Hitler e un produs ciudat al istoriei care nu are cum sa se repete si Holocaustul a fost o anomalie.

CAt despre Mein Kampf… nu il critica pe Hitler, dar il fac sa para laaame. Orice loser poate ajunge presedinte si omori cateva milioane de oameni? Daca te iei dupa manga asta, da. Deci se poate spune ca e educativa in sensul in care incurajeaza oamenii, ii inspira sa iasa afara si sa omoare evrei.

Hitler e un pedofil, wimp, care avea ceva cu maica-sa si ii place sa asculte de sfaturile vagabonzilor pe care ii intalneste pe strada.

Incredibil de plictisitoare avand in vedere ca subiectul e un individ care a omorat peste 6 milioane de oameni IRL.

Nu cred ca e intentionat, dar ma intreb ce bigrafie a lui Hitler au citit autorii astia, de unde isi iau ei faptele? Nimicnu e fals si totusi nimic nu e reprezentat cu exactitate si intr-o ordine care sa te faca sa spui „Acuma inteleg ce l-a facut pe Hitler sa fie Hitler. Vreau sa citesc despre Stalin next.”

Sigur, e numai un volum si deci prea scurt pentru a oferi o analiza exhaustiva asupra personalitatii lui Hitler, dar nici macar nu prezinta momentele cheie si dupa aceea sa ne lase pe noi sa ajungem la o concluzie.

5 thoughts on “Mein Kampf – Adolf Hitler, Anthology

    • Eu l-am citit pe somemanga, care nu merge atm. Era pe prima pagina la recently updated si am zis what the hell, si asa n-am ce citi.
      Abia la anu?
      E despre manga, de asta captura cu Hitler, din manga :))
      Pe mangaupdates e trecut si el la autori, nu stiu de ce.

      • Yap ! la anu… pe langa articolel care sant postate mai am inca 178 articole… care apar automat, in cazul in care nu sant in zona unui PC.

        Eu asa lucrez , fac reviewrile pt la anu. .

        Pare cam ciudat , nui asa ?

      • nu, imi place ca esti prevazator🙂
        eu am vreo 50 de articole compuse din titlu si idei principale pe care probabil ca n-o sa mai ajung sa le public din motive de lene😦

Lasă un răspuns

