John F. MacArthur

Oamenii astia sunt asa de lame ca nici nu pot sa ma amuz cum trebuie.

Serios, „guvernul incearca sa ne omoare pe toti/vine apocalipsa” bate „m-a atins unchiul meu gay unde nu trebuia cand eram mic si acuma imma ragin so hard against women” cu over 9000, de cineva asa de lame vorbim aici.

Astia cred ca viata e un RPG si Dumnezeu e un prieten de-al lor programator care a lucrat la design. Ies in fiecare seara la o bere, se bat pe umar, fac schimb de neveste.

John asta e destul de faimos, in principiu pentru ca apare o multime la TV.  Pana azi n-am ascultat nimic de el, dar am dat peste predicile lui din intamplare pe youtube si am spus sa-l ascult sa vad ce-i de capul lui. Nu prea multe, din pacate.

tl;dr De ce au iesit femeile din bucatarie? Pentru ca au fost influentate de demoni.

Rolul femeilor e sa stea in bucatarie si sa faca copii. Rolul de la Dumnezeu. I-a zis El cand au iesit aseara la bere.

Miscarea feminista sminteste femeile pentru ca isi abandoneaza rolurile si ceva cu legile… ceva cu scolile… infricosator.

Agenda feminista vrea sa faca femeile sa fie lesbiene si sataniste. Vrea sa se infiltreze in scoli si legi si bla bla

Feminismul e o erezie antica menita sa distruga creatia lui Dumnezeu.

Ajunge la aceste aberatii numind – cred ca exact doua femei de care n-am auzit in viata mea, care se intampla sa fie feministe si se comporta de parca sunt reprezentante pentru feminism.

Cum ar fi daca eu as vorbi de Westboro Baptist Church si as spune: uite-i pe baptistii astia, sunt nebuni, sa moara toti.

Desi vorbeste aici de formele extremiste ale feminismului, e clar ca pentru el orice femeie care nu e desculta si insarcinata si in bucatarie, gata e feminista.

Mult mai aiuristic si fara sens decat ma asteptam. Freud would have a field day with this guy.

El nu spune lucrurile astea din religiozitate, ci din cauza pierderii pe care o resimte, de care vorbeam in postul precedent, si pe care incearca s-o compenseze cu proprietatea.

O personalitate distrusa, care nu are puterea de a accepta responsabilitatea de a trai prin el insusi. Un concept foarte important: responsabilitatea.

Oamenii de genul acesta cred ca „suntem ceea ce detinem”.

Omul vrea cel mai mult sa detina lucruri vii. In societatea patriarhala orice amarat era pater familia, detinea pe sotia sa. Si cum numai ea putea purta copii, nu era altceva decat o unealta de inmultire. La randul ei, femeia detinea copiii cand acestia erau mici. La randul lor, copiii, baietii, cresteau sa exercite dominatie asupra femeilor si tot asa intr-un cerc vicios.

Patosul lui MacArthur vine din frica ca „daca eu pierd ceea ce detin, atunci cine mai sunt eu?” si de asta vorbeste atat de mult de „roluri”, care sunt foarte importante pentru el.

Singur, anxios, depresiv, dependent de altii, la fel ca oamenii din postul precedent, la fel ca marea parte a societatii noastre, omul asta a ajuns sa predice la altii.

5 thoughts on “John F. MacArthur

  1. Man american people has way too much free time …..si iata ca de asta prind la ei genul asta de pastori predicatori…..urmaream zilele trecute Family Guy….si desi multi imi spun ca sunt doar niste desene stupide…sunt in fond imaginea americanului de rand….la propriu….adica e usor sa iti infiintezi propria-ti biserica….iti trebuie doa un hambar si o personalitate arhi-cunoscuta care sa fie nou tau zeu de proslavit si gata esti preot si tii predici si ai destuii losers care asculta tot ce iti vomita tie mintea…..si mai apoi cum biserica merge mana in mana cu politica, daca ai aspiratii la primaria orasului tau e usor sa devii primar…..trage-le un discurs care nu are nicio logica si nicio legatura cu logica si realitatea, dar care sa sune extrem de dangerous….si i-ai convins sa te voteze si sa plateasca the great community tax….si esti cel mai bun primar…..de asta astia chiar cred tot ce mananca predicatorii astia….vad se incearca si la noi …..dar cred ca spre fericirea noastra sunt putini cei care chiar asculta avoturile verbale ale astora…..si apoi daca nu am fi noi femeile cine i-ar mai avorta pe astia ca sa predice….deci intr-un final tot noi FEMEILE rock the world….yeaaaaah:D….:))

  2. Adevarrul este ca initial am fost cam reticenta in a urmari Family Guy…ma enerva Peter…..si apoi cum abia terminasem sezoanele din American Dad, care la momentul acela mi se parea genial si de neegalat, Family Guy nu imi trezea acelasi interes si amuzament….primele episoade mi s-au parut slabute, dar am zis frate daca sunt facute de acelasi tip si American Dad este fratele mai mic, cel mare trebuie sa fie mai bun….si am inceput sa urmaresc si Family Guy, acum nu ma mai pot desprinde de el.
    Este in fond este imaginea si stilul de viata a americanului de rand…..cred si eu ca nu prea le place sa li se arunce adevarul in fata….e ca si cum i-ai spune romanului ca este prost si curva centurista :D…ceva in genu:))

  3. Si mie imi place Amercan dad🙂 numai ca eu am vazut mai intai American guy, si cautam tot ceva in genul. La The Cleveland show nu m-am uitat inca, nu-mi placea cine stie ce de Cleveland nici in original. As zice ca daca merita cineva propriu show ala e Quagmire😉

  4. Da un show cu Quagmire ar fi epic, epic…..din Cleveland am vazut un episod cand incerca copilul mic sa il opreasca pe Cleveland sa se culce cu maica-sa si mi s-a parut ceva amuzant, dar cand am luat seria ca sa ma uit nu m-am putut convinge sa il urmaresc….chiar si acum zace in laptop si imi ocupa spatiul aiurea:))

Lasă un răspuns

