Kuragehime – Higashimura Akiko vol. 1-6

De cand am citit Okama Report de Yamamoto Hideo acum niste ani, am inceput sa caut benzi desenate nonhentai care contin MTF trap si nu sunt gay. Spre dezamagirea mea, sunt incredibil de rare.

Tsukimi are 18 ani si e un jellyfish otaku care traieste intr-o casa cu: train otaku, kimono otaku, romance of the three kingdoms otaku si old men otaku. Inafara de ele mai sta acolo si o cunoscuta autoare de yaoi care nu iese niciodata din camera ei. Barbatii sunt cu desavarsire interzisi.

Le e greu sa iasa afara in lumea larga pentru ca acolo dau de cel mai mare dusman al lor, „the stylish person”. Cand acest lucru se intampla, ele ingheata, refugindu-se undeva peste curcubeu, intr-o lume perfecta.

De asta atunci cand Tsukimi il cunoaste pe Kuranosuke (care o salveaza meduza Clara de la moarte sigura), i se pare

printesa perfecta. Brate, picioare, felul in care ii poarta hainele.

Am spus ‘felul in care ii poarta hainele’ pentru ca Tsukimi face haine. Datorita unui proiect de dezvoltare care are parte de o campanie agresiva, proprietara casei in care locuiesc fetele vrea s o vanda. Ele ar cumpara-o, dar n-au bani asa ca Kuranosuke vine cu ideea sa faca haine inspirate de meduze, sa le vanda si sa stranga bani.

Si in tot timpul asta trebuie sa tina secret faptul ca nu e fata.

Dureaza vreo doua volume pana cand cunoastem toate personajele si incepe sa se dezvolte actiunea. Totul se intampla destul de incet si natural (hey, se cheama slice of life nu?).

Are si un anime facut dupa manga, pana la volumul 5. M-am uitat la cateva episoade si cred ca o sa ma uit si la celelalte pentru ca mi-a placut, chiar daca nu e fidel benzii desenate.

Imi aminteste vag de Paradis Kiss, numai ca nu e plictisitor.

Eu il citesc aici.

4 thoughts on “Kuragehime – Higashimura Akiko vol. 1-6

Lasă un răspuns

