Dilemă

Mam indrogastit de un baiat dragut.

Baiatul de care mam indrogastit este cel mai dragut baiat din lume si el ma iubeste la nebunie.Spunetim si mie cum sa il conving sa ma invite la un film

=))

hm…cam naspa sta treaba ,,,mai bn prefate ca nu te intereseaza dar totusi stai cu el de vb
dar cati ani?

=))

deci: tu-l iubesti
el-te iubeste (la nebunie)

poi e simplu: mergi acasa si iei totzi banii din casa!

apoi te duci la baiat si-i dai totzi banii si-i spui sa cumpere 2 bilete la film!

referitor la tag-imi suna cam asa:cum sa te determin sa ma convingi sa-mi faci sex oral!

ps- de ce am eu impresia k aceasta intrebare e pusa tot de psihopatul pedofil,a?

sursa

2 thoughts on “Dilemă

  1. Imi place, mai ales partea cu greselile de gramatica (era pe acolo si un raspuns de genul ;Invita-l sa va faceti temele la gramatica). Tinerii din ziua de astazi… Ma simt batrana precum un mamut acum.

Lasă un răspuns

