Fantezie sexuală

 

Ideea este ca ma excita fizicul femeii dar in combinatie cu anume situatii, ma excita enorm cand stiu ca pierd ceva, sa va dau ceva exemple:

Eram la lucrare la scoala, stiam ca mai sunt cateva minute pana trecea timpul dar nu facusem mare lucru, ma excitam teribil stiind ca o sa iau nota mica si or sa fie probleme, ma masturbam incet discred si aveam o ejaculare puternica insotita de un orgasm pe masura. Bineinteles ca se combina un pic si cu privitul discret la o colega care arata binisor sau mediu.
De multe ori intentionat stateam si nu scriam ca sa ajung la excitatia aia teribila, preferam sa am probleme dar sa am orgasme puternice. (Prima data am constatat asta accidental neintentionat).

Daca de ex chiuleam, ma excita terbil cand stiam ca am chiulit si ca trebuia sa fiu la scoala, stiam ca voi avea absente si tot probleme, aveam orgasme teribile pe faza asta. Si asta tot accidental am constatat cand iesisem odata de la scoala in clasa treia, si cu niste colege bateam drumurile in loc sa ma duc acasa, cand mi-am dat seama ca trecusera 4 ore si eu trebuia sa fiu acasa, am avut asa o erectie si dupa o masturbare fina, orgasm puternic (fara ejaculare cred). Stiam ca daca ajung acasa voi avea mari probleme cu parintii din cauza intarzierii.

Eram odata in tramvai si erau niste fete pe scaune, eu trebuia sa cobor sa ma duc la scoala, inainte de a ajunge la statie incepusem discret sa ma masturbez uitandu-ma la fete, dupa ce n-am coborat si stiam ca intarziam la scoala, excitatia a crescut fantastic, dupa un timp am ejaculat teroare.

Am jucat odata cu una un joc pe calculator si pusesem pariu pe bani, cand am vazut ca pierd, eram mort de excitat, ma excita ca stiam ca pierd banii.

Asta este treaba, pana la urma care e smecheria, frica ca am pierdut sau am ratat ceva (fiind urmata de probleme) ma excita sau disperarea ca am pierdut sau ratat ceva ?

Nu știu dacă faza asta e adevărată, dar posibilitatea că ar putea să fie… =))

Cică se numește chremastistophilia.

sursa

2 thoughts on “Fantezie sexuală

  1. Vei rade, dar.. la inceput am crezut ca tu esti cea care scrie articolul… Apoi realizez ca persoana in cauza este atrasa de femei… ok, zic, o fi o faza trecatoare sau ii plac anumite trasaturi… apoi incepe sa vorbeasca de persoana sa la genul masculin iar eu eram: WTF?!? Apoi vad randurile scrise de tine mai jos😄 Anyway, nu am mai auzit de chremastistophilia pana acum, dar merita research

    • Ai dreptate, rad :))
      de chremastistophilia asta e prima daca cand aud si eu, probabil la fiecare lucru care exista au inventat astia o philia care sa mearga cu el

Lasă un răspuns

