The queen’s classroom – jdrama

 

Stephen King spune în A bag of bones că un scriitor își permite să mai facă câte o pauză, că cititorii de cărți sunt mai loiali, scriitorii de cărți pot lua pauze lungi fără să fie uitați, dar pe ăia care scriu scenarii nu-i mai știe nimeni.

Ei bine, scenariul de la  Jyoou no Kyoushitsu e scris de Yukawa Kazuhiko, care a scris și scenariul de la GTO din postul precedent, și multe altele la care probabil o să ma uit pentru că -din ce am văzut- îmi place cum scrie. E foarte versatil, ia același subiect, adică pers. principal profesor + elevii cu care intră în contact și îl tratează complet diferit.

Personajele principale sunt Akutsu Maya, jucata de Amami Yuki, profesoara de 37 de ani care se îmbracă numai în negru și la care i-am tăia toți cauciucurile, însă la final… nu vreau să bag un spoiler aici așa că o să zic doar că o să ajungem să ne dorim să fi avut și noi așa o profă, și Kada Kazumi, o elevă mediocră de 12 ani.

La început îi terorizează, îi dezbină și îi aduce unul împotriva altuia, pentru că așa e în viața reală, prietenii te lasă la greu și numai ratații fac pauze de distracție. Dar are un motiv ascuns. DE CE face asta putem numai bănui din mici indicii adunate de ici colo. Ăsta e cred și motivul pentru care îmi place așa de mult.

Din păcate misterul ăsta e explicat în episoadele speciale, care au marea problemă că nu îi lasă pe băieții răi să fie răi, mereu le caută scuze sau justificări sau se răzgândesc și le pare rău… nici nu mai țin minte de căte ori m-am lovit de chestia asta și mă irită în ultimul hal.

Acum vorbind de Amami Yuki, cred că e actrița mea preferată, după Angelina Jolie. Părul strâns prins la spate și machiajul minimal i se potrivesc cel mai bine, îi scot în evidență buza de sus care e mai plină decât cea de jos și ochii frumoși migdalați și pomeții înalți.

One thought on “The queen’s classroom – jdrama

  1. Pare interesant… deja trebuie sa imi fac o lista cu j-dramas pe care trebie sa le urmaresc, multumita tie! Lasa ca intrii tu in perioada examenelor si o sa apuc si eu sa mai urmaresc chestii fara sa ma tentezi cu atatea review-uri superbe (plus o sa te prind din urma)

Lasă un răspuns

