Great teacher Onizuka – jdrama

Știam că GTO e genial încă de când am citit manga, dar asta mi-o confirmă.

Eikichi Onizuka, jucat de Sorimachi Takashi, de care nu am mai auzit până acum, dar e un actor fenomenal, cel puțin aici, îl joaca perfect pe Onizuka, ca să nu mai spun că el cântă soundtrack-ul și vocea lui îmi amintește de Gackt –

e absolventul unui colegiu de mâna a treia care lucrează ca spălător de geamuri și visează să ajungă profesor. Printr-un noroc chior ajunge, dar sub amenințarea constantă că dacă face un pas greșit va fi forțat să-și dea demisia. Pe deasupra, ceilalți profesori vor să-l vadă concediat cât mai repede deoarece li se pare că nu e de nivelul lor și i se dă clasa cu delicvenții școlii, care i-au făcut pe diriginții anteriori să ajungă la casa de nebuni.

Azusa e o profesoară care lucrează la aceeași școală și de care el se îndrăgostește. Îmi place mai mult decât în manga pentru că aici ea vroia să ajungă stewardesă așa că la sfârșitul unei zile de muncă (și la începutul unei zile de muncă ha ha) vrea să ajungă acasă mai rău decât elevii.

Onizuka e așa de nebun că n-ai cum să-l nu-l iubești. Nu încearcă niciodată să se împotrivească focului cu foc, vine mereu cu soluții și rezolvări și planuri la care un om normal nici nu s-ar gândi. Și de cele mai multe ori merge.

Având în vedere că are numai 12 episoade e destul de fidel benzii desenate, până spre final care e diferit. De asemenea mama lui Kunio, unul din elevii lui, e acum șofer de tir. Trebuie să remarc cât de departe merg șoferii de tir japonezi cand își tunează camioanele.

2 thoughts on “Great teacher Onizuka – jdrama

  1. Oooo, si tie iti plac Gackt? Asta imi aminteste ca vroiam sa iti pun un clip cu ei dedicat tie, dar acum imi dau seama ca era stupid din partea mea sa nu stii de existenta lor sau al acelui clip…. Oricum, suna fantastic acest serial, gotta watch it!!!

Lasă un răspuns

