Occupation: Angel – Fujikawa Touko

Am nimerit singura manga a acestei autoare care nu e yaoi. Și se cunoaște. Adică în unele capitole există undertonuri care trimit în direcția asta, și care îi deranjează și pe cei care nu vor ghei in their manga și pe cei care vor ghei in their manga pentru că asta intră în categoria tease.

Poveștile sunt interesante, una-două idei pe care nu le-am mai văzut. Ar putea să fie ceva de capul lor în mâinile unui autor bun. Nu pot să mă pronunț în legătură cu asta doar după un singur volum citit, dar sper că celelalte lucrări ale ei sunt mai bune.

Prima poveste e The green man, despre un om care atunci când o să moară o să se transforme în copac. Are de asemenea puterea de a vindeca ființe vii, numai că asta îi scurtează propria viață. Știam ce o să se întâmple în povestea aia din pagina 3, dar îmi place conceptul în sine, murind trecem în alt fel de existență, deși nu e original, ceva în genul se întâmplă și într-o carte de Orson Scott Card.

Dolce vita e povestea unui tânăr vrăjitor și a cărții sale de vrăji care se transformă într-un mic zân (oare care e masculinul la zână?). Asta e și preferata mea din cele patru.

The sea, the cat and the boy e despre un băiat (Gin) care a încercat să salveze o pisică. Pisica (Silver) moare și peste ani băiatul ajunge într-un loc în care se duc toate pisicile moarte care au treburi neterminate (un fel de limbo pentru pisici). Acolo se reîntâlnește cu Silver. Îmi place și asta, adică mi-ar plăcea și mai mult dacă ar fi mai lungă și ar intra mai mult în detalii.

Occupation: angel e cu un student care încalcă niște reguli de circulație și în loc să plătească amendă ia o pastilă care îi crește aripi. Niște aripi mici, drăguțe care se fac din ce în ce mai mari de fiecare dată când face ceva rău. Sună interesant, nu? Așa am crezut și eu până când am ajuns s-o citesc. Poate că am fost dezamăgită și pentru că aveam așteptări așa de mari (namely, to be interesting). 

Sunt foarte scurte, numai 183 de pagini în total, cred că mi-a luat mai puțin să le citesc decât să scriu postul ăsta. De asemenea această manga a fost licențiată în engleză de Aurora.

2 thoughts on “Occupation: Angel – Fujikawa Touko

  1. Vezi, de aceea nu ma arunc pe povestile scurte. Mereu aleg cele ce sunt cat mai lungi posibil, pentru ca vreau sa mai aflu cate ceva, sa descopar ceva nou, sa se mai intample ceva si sa aman despartirea de persoanjele preferate.

Lasă un răspuns

