A Cat that Loved a Fish – Yoon Mi-kyung

oneshot, 24 de pagini, manhwa

Doi frați vitregi se plimbă printr-un acvariu (muzeu cu pești). Unu din ei salivează peste celălalt. Ce îmi place e că e vorba despre tipă și nu invers, cum se întâmplă de obicei la manga cu incest.

Faza nasoală e că nu se întâmplă nimic. Adică 24 de pagini de flash backuri din care aflăm chestiile pe care le-am enumerat mai sus și atât.

Autoarea, Yoon Mi Kyung, mai scrie și Bride of the water god deci arta e frumoasa, cele două personaje (și singurele) sunt frumoase, peștii sunt frumoși, hainele sunt detaliate și arată bine pe ei.

One thought on “A Cat that Loved a Fish – Yoon Mi-kyung

  1. Chiar vroiam sa spun ca primul lucru pe care l-am remarcat este arta foarte reusita. Si nu imi vine sa cred ca mai stie cineva de bride of the water god! I love that manga!!!!

Lasă un răspuns

