Sweet Dog Food – Watanabe Asia

Luni am examen, marți am o prezentare și uite eu ce fac.

Saya (blondul) e descendentul unui neam de were-dogs. Fiind incă un copil (in ani de weredog) nu poate deosebi impulsul sexual de foame deci i se face foarte foame in timpul sexului și incearca mereu să-l mănânce pe Airen (care e om). Cum rezolvă problema? Le combină pe cele două, evident.

 Pentru un oneshot de 35 de pagini conține foarte mult sex+friptură. Și, sincer, ăsta e singurul motiv pentru care merita citit (Watanabe Asia nu are cele mai bine ploturi și nici nu incearcă).

Mi-a amintit de episodul ăla din Seinfeld în care George vrea să combine cele două lucruri care îi plac cel mai mult în viată și pune strategic un sammich cu de toate în sertarul de la noptieră. Prietena lui nu a reactionat la fel de bine ca Airen.

One thought on “Sweet Dog Food – Watanabe Asia

  1. Lol, normal ca prietena lui George nu a reactionat la fel, pentru ca George nu incerca sa o manance pe ea. :)) dar buna asemanare, imi amintesc episodul! Oricum, not into yaoi… Dar arta este frumoasa, totusi.

Lasă un răspuns

