Doua luni de facultate

Sau cam asa ceva. Doua luni care au trecut ca o clipire de ochi cum spune francezu.

Sincer e, pe de o parte mai okay decat ma asteptam, si pe de alta sunt complet dezamagita. Profii nu sunt nici fosile comuniste, nici draci cu coarne, dar… daca am facut rost de curs in prima saptamana sunt aranjata. Pentru ca alea sunt toate chestiile pe care le facem. Ceea ce facem in plus la curs depinde de la prof la prof. Unu spune bancuri, alta si-a scris cursu intr-un limbaj academic si complicat si la ore ne explica in cuvinte simple de cretini etc.

Si mai sunt colegii. Colegele, de fapt. Am auzit atata „te duci la facultate si acolo alti oameni etc. etc.” ca nu stiu la ce ma asteptam, dar cert e ca nu la ce am gasit. Evident. Ni se spune constant ca, competitia nu e buna si in acelasi timp cred ca nu am vazut oameni mai competitivi si mai fiecare pentru el si ‘hai noi pe fata sa ne luam in brate, sa ne batem pe spate si sa ne felicitam pentru treaba buna’, dar in secunda doi  cand se intoarce respectiva cu spatele incepem cu „Ai vazut ce a facut proasta aia?”. 

Dar nimic din toate astea nu m-ar deranja daca ar avea macar simtul umorului. De cand  am fost acolo cred ca nu am auzit si eu o gluma ca lumea, nu le-am auzit razand, adica, ba da le am auzit razand, dar in general de chestii cretine rau de tot (they were, trust me).

Eu cred ca facultatea e perioada in care adunam cele mai multe informatii ca mai apoi sa fim cat mai buni in meseria aleasa. Dar asta nu inseamna ca adunam informatiile alea exact la facultate, stand in banci.

 Si app de facultate si banci, eu in total am 24 de ore pe saptamana. ca orice elev de liceu. Problema e ca cine o fi facut oraru e un geniu si sunt puse in asa fel incat sa-mi ocupe 12 ore din zi. Deci genial.

3 thoughts on “Doua luni de facultate

Lasă un răspuns

