090 – Eko to Issho – Asakura Maru

Eu, cand ma apuc de citit o manga, imi place s-o termin. Oricat de nasoala e, oricate dureri fizice imi provoaca, pricat de prost scrisa. Ei bine, aceasta manga a reusit performanta de a intra la „unfinished list”. Spre rusinea mea am lasat-o balta dupa 4 capitole (ea fiind completa cu 4 volume).

S-o luam pe rand. Arta. Pana acum am vazut cam cinci personaje in total. Personajul principal feminin arata ca versiunea feminina a celui masculin care arata ca o maimuta. Adica tipa arata ca tipu. Tipu arata ca o maimuta. Si in rest e fix la fel ca Azumanga Daioh.

Backgroundurile. In my manga? No way. Am vazut cam trei pana acuma si nici macar alea nu erau facute ca lumea.

Plotul: umm… stii ce? Ar trebuie sa citesc asta dupa juma de vodca. Si dupa aia sa vin aici sa scriu rezumatul. Probabil mi s-ar parea cel mai amuzant lucru din lume.  Altfel e cam meh… Nu vreau sa zic prea nasoale pentru ca autorul e un tip si sunt asa de putini care nu se profileaza pe mainstream shounen/seinen/ hentai/loli/guro/horror si a mai fost si asistentul lui Asaki Masashi. Cum am spus, o sa-i dau o a doua sansa cand o sa ma aflu in stare de ebrietate. Daca o sa gasesc vreaun calc pe aproape.

Personaje. Deci e Maimuta asta care gaseste un telefon pe strada. Simpatic de altfel (maimuta, nu telefonu). Il duce la reparat si cand sa-si primeasca mobilu apare o fata care spune ca e un telefon mobil ultimu racnet. Ea. Fata e un telefon mobil. In orice caz, aici incepe sa devina enervant pentru ca ea e proasta rau si el (care nu se stie de ce, dar locuieste singur la varsta de 15 ani) pare ca nu stie pe ce lume traieste. Probabil exista persoane carora chestia asta li se pare amuzanta, dar nu inteleg de ce.

Lasă un răspuns

