0/6 vol. 2

In volumul 2 Patetic (are un nume complicat coreean pe care mi-e lene sa-l retin) creste juma de metru pentru ca a luat vitamine regulat. Intr-o noapte. Si mai apare si un tip dragut care ii bate pe batausii din primul volum. Robotul vorbeste cu o valiza si discuta despre cum Patetic e adolescent acum si o sa- si dea seama in sfarsit de adevarata sa putere. Am un presentiment rau…

Fata de care ii place e aproape violata de dragutu. Intre timp el mananca bataie pe acoperisul scolii. Reusesc amandoi sa scape si merg la o intalnire. Dupa aia ce se gandesc ei: dar daca tipii aia nu sunt morti? Sa mergem sa-i omoram!

Dupa aia lucrurile sunt confuze. Un extraterestru care poseda corpuri ii urmareste? Si tipu care vroia s-o violeze pe fata acu vrea s-o duca la cinema si chestii pt. ca-i place cum pocneste.

Stiu de cine imi aminteste arta: Angel densetsu. Nu ca-mi aminteste, am un deja vu, e aproape identica.

btw pe patetic il cheama Moolchi ga :)) cred ca o sa-l folosesc de acu incolo ca-mi place.

Lasă un răspuns

