1/6000 honesty – Mashiba Hiromi

At the age of sixteen, you’ve lived for about 6000 days… for how many of them were you truly honest? Tomoko regrets that when she was a teen, she didn’t confess to the boy she loved and he was taken by another girl. When she gets hit by a car, she gets the chance to watch her past unfold again, and maybe even change it.

Am citit oneshotul fara sa citesc asta si nu intelegeam de ce se numeste asa :)). Oricum, pentru un shoujo e bun, am trecut prin cele 115 pagini ale sale fara sa-mi dau seama. E usurel si dragut.

7 pentru plot (si pentru ca imi place sfarsitul)

Anul publicatiei e 1992 (wow eu aveam un an atunci) deci arta e abismala. Primeste un 4 de la mine pentru ca desi e vechi si in stil shoujo tot am vazut chestii mai rele, chiar sunt unele ongoing si foarte populare care merita nota mai mica. In plus, reuseste sa fie expresiva fara a exagera.

Lasă un răspuns

