Cum un rau nu vine niciodata singur… Mangatoshokan se duce pe apa sambetei

Pe 15 a aparut un anunt in care adminii explicau ca din cauza coalitei (jp si english publishers) trebuie sa stearga BD-urile publicate de membrii coalitiei. Chiar daca nu sunt licentiate in engleza. Acu a mai ramas numai manhua si manhwa (coreene si chinezesti), in cea mai mare parte. Chestia asta nu are absolut nici un sens.

Eu imi iau un HDD extern de 1Tb si ceva si imi downloadez toate cele peste 500 de titluri complete si complet traduse pe care le am in wish list.

5 thoughts on “Cum un rau nu vine niciodata singur… Mangatoshokan se duce pe apa sambetei

    • Asa mai merge :)) Oricum nici sa vreau si nu am 10-20-30 de $ + transport de dat pe 180 de pagini pe care le citesc in 15 minute si care sunt in general de tot rahatu, pentru ca in ultima vreme companiile americane licentiaza numai seriile astea mainstream, populare printre copiii cu IQ de maimuta.

    • Nu tre sa te inclini lol, eu ma refeream la alde Naruto si Bleach (nici nu mai tin minte cate threaduri cu ‘Naruto is too complicated!11!!’ am citit).

  1. Pentru că sunt prea complicate…inițial aveau o simplitate care le conferea oarece farmec. Aproape imediat cum au simțit succesul comercial, au erodat acest lucru complicând lucrurile fără rost. Bănuiesc că la asta se refereau.

Lasă un răspuns

