Overlord ii

Azi m-am trezit la 10 si ceva si de atunci joc Overlord. ii. Motherfucker. De la 13 sunt blocata la templul din Everlight. De la 13 pana la 19 30 am murit de vreo 50 de ori. Nu partea cu omoratu reginei e problema, asta e usor, ci cum dracu ies din templu. Sunt la nivelu trei la lift si nu vad ultima placa. Daca n-o vad n-am cum sa-i fac pe cretinii aia mici verzi s-o apese. Logic, nu? Daca incerc sa le iau pe rand se blocheaza in ziduri. Vizibile si invizibile.

Din aces motiv, daca pun mana pe designeru caruia i-a venit aceasta idee geniala il spanzur de coaie.

M-am dat batuta si am instalat un trainer. Vreau sa trec de partea asta pt. ca, de altfel, e un joc super.

cum ziceam, super

One thought on “Overlord ii

Lasă un răspuns

