Battle Royale volumele 7 si 8

In volumul 7 se intampla o chestie nasoala rau de tot. Pentru asta ar face bine sfarsitu sa fie perfect, altfel ma enervez.

In 8 vedem in sfarsit sex. E ceea de numesc eu disturbingly hot eye candy

Tin minte ca atunci cand era Big Brother la noi la TV toata lumea vroia sex sex. In Battle Royale nu ma indoiam ca o sa fie si asa ceva. Numai ca nu asa ceva. Ma asteptam la un viol, doua, orice inafara de asta. Imi place sa fiu surprinsa.

Acum mai sunt 15 supravietuitori impartiti in cei care joaca si cei care nu. Marturisesc ca am intrat pe Battle Royale wikia si stiu ca trei din aia la care ma asteptam sa castige mor. Nu stiu cum, cand si de cine, dar sunt scosi din joc. Si sunt supravietuitori din aia 15 pe care nu i-am vazut la fata pana acum asa ca nu am nici cea mai mica idee ce o sa se intample.

Lasă un răspuns

