Tadayoedo Shizumazu, Saredo Naki mo Sezu

Arta 8 (se potriveste perfect cu povestea)

Plot 7 (pentru ca e oneshot si nu-mi place sfarsitul)

Autor  Yoneda Kou

Status 41 pag., complet

Credeam ca oneshotul asta e prima lucrare a acestei autoare pe care o citesc. Pana mi-am verificat lista si am vazut ca  mai citisem o chestie de ea, acu vreun an, da nu prea mi-a placut. Acu nu pot sa spun asta.
Yashiro e masochist, bi, sadic cand il apuca si are o caruta de alte probleme. Kageyama e colegul lui de clasa (straight) care crede probabil ca cicatricile pe care le are de la sex sunt de la abuz domestic si-i da bandaje. La inceput chestia asta il enerveaza pe Yashiro, dar ajung sa devina prieteni.
Cred ca e singurul yaoi in care e vorba despre prietenie si nu despre ‘cum ajung aia doi sa fie impreuna’. Mi-ar placea totusi sa nu se termine asa depresiv si intunecat.

Lasă un răspuns

