Mereu impreuna

Arta 5 (neutru, nu dezastru)

Plot 6/7/8 depinde de cum m-am trezit dimineata (pana in 8 ratingurile mele sunt foarte subiective)

Autor: sa mor io daca stiu. Pe romanga nu se precizeaza si nu reusesc s-o gasesc pe mangaupdates

Lungime oneshot, 30 pagini

Primul manga in romana pe care il citesc. Ciudat. Vreau sa zic e ciudat sa citesc in romana. Manga e despre niste adolescenti obezi care incearca sa slabeasca, ma indoiesc ca s-ar stradui sa respecte normele gramaticale in timp ce vorbesc intre ei.

Povestea in sine e draguta si dulce. Pot sa spun sincer ca n-am mai vazut asa ceva. Nu prea am vazut oameni grasi in manga in general, daramite personaje principale. O adiere de aer proaspat in lumea asta plina de idei folosite si refolosite de sute de ori.

Cred ca o sa o recitesc candva (eu, care nu recitesc niciodata nimic).

Lasă un răspuns

