13

Arta 9

Story 8

Lungime 38 pag. completa

Autor Sorachi Hideaki (probabil il stiti de la Gintama)

Imi pare rau ca e oneshot. Foarte ciudat, totusi am stat cu zambetul pe buze sau am ras tot timpul.

Deci incepe cu fata asta, care e dintr-o familie de asasini. Baiatului ii place de ea si-i da o bomboana foarte acra care o face sa vomite (nu asta era intentia). Fata se transfera la alta scoala dupa ce jura ca o sa se intoarca sa-l omoare.

Peste cativa ani baiatu ajunge delincvent la liceu cand se intalneste din nou cu fata. Niste faze amuzante se intampla.

Pentru numai 38 de pagini eu zic ca e unu din cele mai bune oneshoturi pe care le-am citit. Arta e la fel, foarte expresiva, cu linii si umbre puternice, fara tonuri de gri. Imi aminteste de stilul noir.

Lasă un răspuns

