Supernatural ii

Azi si ieri am lenevit toata ziua, nici nu m-am dus la scoala, nici n-am invatat -pur si simplu repaos total.

Si am inceput sa ma pun la punct cu episoadele din Supernatural si Dexter pe care le-am pierdut sezonul asta.

Supernatural e din ce in ce mai ca lumea, incorporand memeuri si trimiteri parodice la filme celebre si evenimente curente, ceva gen The Simpsons. Numai ca, in timp ce Simpsons se ramoleste astia vin cu un aer fresh si o viziune noua.

Sezonul 5 e genial. Povestea, plotul, leaga episoadele ca un fir rosu -spre deosebire de primele sezoane. Ca sa nu mai spun cum umorul si situatiile greve si serioase (hey, it is the end of the world afterall!) sunt imbinate perfect.

Castiel (despre el sper sa vorbesc in detaliu in alt post) e jucat perfect de Misha Collins. Nu mi l-as putea imagina altfel. Veridic ca personaj si in acelasi timp amusing as fuck. Toate scenele in care apare ma inveselesc.

Cele mai amuzante momente Castiel si Dean din ep. free to be you and me

PS. Aia de la Jurnalul au bagat un skin cu AC/DC. Foarte tare.

Lasă un răspuns

