Drag me to hell

Cel mai bun horror pe care l-am vazut de multa vreme.  Desigur, regizorul fiind Sam Raimi (Evil Dead, The grudge), nici nu ma asteptam la altceva.

Christine Brown, o functionara de la o banca, care se ocupa cu imprumuturi refuza sa-i prelungeasca termenul unei batrane tiganci care isi pierde casa. Aia o blesteama sa vina diavolu dupa ea si s-o traga in iad.

Nu e cine stie ce surprinzator, dar sunt unele intorsaturi care te fac sa te intrebi ‘and now what?’. Si la sfarsitul ala chiar nu ma asteptam.

Actorii necunoscuti (cel putin de mine) in mare parte, inafara de Jason Long, dar toti joaca surprinzator de bine.

Dintre personaje cel mai mult mi-a placut mediumul pe care l-a vizitat fata:

Rham Jas jucat de Dileep Rao.  Un personaj unic. Mi-a amintit un pic de Osho, desi nu are nici o legatura.

Tiganca era ciudata rau si scarboasa (Lorna Raver)

Am citit aici un comentariu foarte bun in care sunt remarcate zecile de subtilitati care mie, sincer, mi-au scapat.

Filmul se merita vazut, fie ca esti fan horror, fie ca nu. Are de toate, inclusiv momente comice. Eu am ezitat multa vreme deoarece ma temeam ca e un horror de mana a doua. Ce m-a convins a fost posterul de mai sus😉

Si nu-mi pare rau.

Lasă un răspuns

