Prostu cu pozitia 69

Un tip si-a injunghiat amanta de 69 de ori (lol, pozitia – ma intreb daca le-a numarat). De ce? Pentru ca aia divortase pentru el, da el nu vroia sa divorteze pentru ea. Da nu vroia nici sa se desparta.

Oamenii comenteaza ca nu e usa de biserica si asa si pe dincolo ca s-a incurcat cu un barbat insurat. Da el cum e? Nu s-a incurcat si el cu una maritata?

Mai e si prost. O omoara si se plimba toata noaptea, dupa ce in prealabil a sunat-o pe nevasta sa se laude (presupun politistii). Aia se racea pe bancheta din spate, el se dadea cu masinuta.  Intrebari intrebatoare ii treceau prin minte: sa se sinucida, sa nu se sinucida, (pana la urma a incercat da FAIL), sa scape de cadavru, sa nu scape de cadavru?

Analfabetele se pronunta: „Bine ia facut
precis ca acum nu o sa mai distruga si alte famili un ex pentru toate panaramele care distrug casnici de zeci de ani mi sa intimplat si stiu barbatul meu a plecat cu o pitipoanca de 17 ani in 6luni ia papat bani si tipa se distreaza in Italia isi face meseria iar barbatul meu a venit inapoi in locuinta l-am dat afara sa isi caute o amanta tinara acum am auzit ca traieste sub poduri si face sex oral cu barbati a devenit homosexual gicu al meu cam asa se intimpla ii bine asa”

Eu cred ca asa s-a intamplat de fapt. ^ artist’s depiction

Lasă un răspuns

