In Caracal pedeapsa corporala in scoli e awwright

Sau ceva in genu. O profesoara a legat o eleva de 11 ANI de maini si i-a pus pe copii s-o injure si scuipe. Acestia, datorita faptului ca au aproximativ 10 neuroni in cap si spirit de turma cat cuprinde s-au conformat.

Daca era vreo pitipoanca din asta cu aere de liceu si se temea saraca profa pentru viata ei, atunci sa zicem ca mai intelegeam, da un copil de 11 ani? Inca o complexata care n-are ce cauta in invatamant. Si ne mai intrebam de ce generatia mea e asa cum e…

Sursa: Libertatea

Cativa concerned citizens s-au apucat sa si comenteze:

la Caracal s-a rasturnat carutza cu prosti :)) (buna observatie, autorul articolului a uitat sa mentioneze asta)

Da’ daca era copilul tau batut de cea mica?…ti-ar fi convenit sa vina fi-ta acasa zilnic sa-ti spuna ca o bate o melteanca in fiecare zi? Tot cu educatie severa am crescut si noi , si am crescut de 10 ori mai bine decat cei de acum. Am doi copii, si daca al meu bate copii in scoala, nu m-as opune unei pedepse, trebuie sa invete cumva, ca de vorba buna nu mai stie nimeni. (asa se explica, l-o fi scapat ma-sa in cap de a ajuns sa spuna asemenea prostii)

Lasă un răspuns

