Alice in Tara Minunilor

Alice cea de 19 ani, care crede ca tot ce i s-a intamplat in Tara Minunilor a fost un vis, se intoarce pe acel taram magic pentru a-si implini destinul: infrangerea Reginei Rosii.

Tim Burton. Si cred ca am spus destul.

In pofida pleiadei de comentarii negative de pe imdb mie mi-a placut foarte mult, Poate si pentru ca finalul ma duce cu gandul la Tai Pan. As vrea sa reecranizeze cineva (Burton) cartile lui Clavell.

O multime de actori unu si unu, inclusiv preferatii mei Helena Bonham-Carter (Regina Rosie – cu un cap extra mare, am recunoscut-o dupa voce)

si Alan Rickman (pe care l-am recunoscut dupa voce, la inceput nu mi-a venit sa cred, e vocea lui Absolom -omida aia mare care sade pe o ciuperca si fumeaza).

Mai joaca si Johnny Deep (Palarierul),

Matt Lucas (e fata aia cu „no, but, yes, but no, but…” din Little Britain -e amuzant si in filmu asta unde e Tweedledee si Tweedledum).

Anne Hathaway e Regina Alba.

Nu e numai filmat cu o arta ireprosabila care-l face pus si simplu o placere de privit, dar are ceva, nu stiu ce, dar ceva care ma face sa-mi fie dor… ma face sa visez. Nu-mi pasa ca e previzibil, sau ca plotul e simplistic sau ca Mia Wasikovska nu stie sa joace (sau in orice caz, nu se ridica la nivelul partenerilor ei din film).

Ceea ce conteaza e ca e frumos si aduce un pic de magie in viata noastra. Parerea mea.

Lasă un răspuns

