Intamplare din autobuz

Astazi, dupa o zi grea de scoala (unde n-a mai ajuns profa), pe la orele doua asteptam eu autobuzul, pe un frig de mi-au inghetat degetele, se facusera ca niste crengute, si cu doua ghivece de flori in mana pentru mama si bunica.

Vine autobuzul.

Ma asez la rand dupa o baba sa urc. In spatele meu o vaca cu un cap de sperietoare si doi mucosi de mana. Pentru claritate va fi cunoscuta de aici inainte ca ‘Scarecrow’.

Se urca baba, dau sa ma urc si eu cand Scarecrow ma da la o parte cu forta si face ca „Te grabesti mai tare decat pensionarii si copiii?”. Pensionarii era baba care tocmai se urcase. Copiii -pot doar sa presupun aici- erau fabricile de muci agatate de mana dumneaei.

Apropo, ca psiholog amator i-am stabilit IQ-ul la 10, de maimuta. Imi pare rau ca nu aveam camera cu mine sa fotografiez veriga lipsa😦 .

Se urca -si eu dupa ea, cu nervii. Pe moment fusesem prea socata ca sa -i spun ceva -eu iubesc sa ma cert cu oamenii, dar faza aia m-a lasat fara replica vreo 30 de secunde, suficient cat sa par penibila daca ma duceam sa ma iau de ea.

Oh well, pierderea mea.

Lasă un răspuns

