deviantART

What up GEE!!! lol

mai jos unii din artistii mei preferati (a se citi decenti pe care am reusit sa-i dezgrop cu creu din tonele de cacat)

gromyko (7 pt stil 10 cu felicitari pe imaginatie -face some of the crazyest shit i’ve ever saw)

ramonpp (pictura in ulei, unul din putinii pictori care imi plac)

krysztof20d 

 imaginee

 imi place asa de mult ca nu m-am putut abtine sa nu introduc mai mult de o poza

‘nimra 

nu, nu e o poza. Stiu, si eu sunt fara cuvinte.

Benbe

sissonsart

danUK86

Lasă un răspuns

