Ce am invatat in clasa a 11-a

Adica nu eu, ca am trecut de a 11-a. Vorbeam cu cineva pe messenger si mi-a spus urmatorul lucru:

„ma.. crek cel mai bine e sa nu te lauzi sa fii de treaba sa fii zgarcit si sa taci din gura cand vezi ca unu face pe desteptu si din intamplare e sefu tau.. asta am invatat in sem 1 din clasa a 11-1 .. ma rog inca nu s-a terminat. o sa notez undeva
 poate uit doamne 
fereste”

I-am notat eu aici pentru ca astea sunt niste lucruri pe care multi nu le invata intr-o viata.

Lasă un răspuns

