O zi bizara

Azi dimineata, inainte sa merg la scoala aveam oaresce emotii… Toata dimineata aveam numa ore la care n-am fost deloc anu asta. Asta inseamna ca n-am fost nici macar la prima ora sa vada profu cum arat.  Ma asteptam la scandal… predici etc. etc.  In loc de asta, intra profu, se uita la mine:

„Buna ziua.”

„Buna ziua.”

„Unde ai fost saptamana trecuta?”

Asta e momentul in care colegii unguri au intervenit si au inceput sa vorbeasca repede in maghiara aratand spre mine. Au trecut vreo cinci minute in care ei vorbeau si eu ma uitam sperand ca zic de bine cand se opresc si  profu face „Aaa… tu esti colega…”  Si asta a fost tot. Dupa aia la ora chiar m-a ajutat si s-a purtat chiar frumos.

La grafica pe calculator la fel, da macar aici il cunosteam pe prof de anu trecut. Ne mai intalnisem si prin scoala si imi tot spunea sa merg la ore si eu tot ziceam ca da, vin… si bineinteles ca nu ma mai vedea. Ma intrebam daca el o sa comenteze ceva, da chiar din contra, am facut un colaj cu tema „apa” care i-a placut foarte mult. N-a fost rau deloc, mai ales ca mi-am petrecut timpu jucand  mahjong pe net pentru ca sa decupez si lipesc pozele alea mi-a luat mai putin de cinci minute.

Sper sa fiu in stare sa merg si saptamana viitore si sa-mi placa asa.

2 thoughts on “O zi bizara

  1. daca s-ar comporta toate cadrele didactice asa, ar realiza ca acesta e modu de a arata pt ce sunt pusi acolo. ca nu vii la scoala ca sa te critice, sa te lase corigent/repetent.. nu stiu de ce au unii profesori asemenea „vise”.. ei sunt pusi acolo sa te ajute, sa te invete. ai dracu! nu se gandesc ca o mare parte din viata ne-o petrecem pe bancile scolii si ca ar tb sa ne indrume sau sa iti ofere sprijin. dar nu, majoritatea vin, iti blagoslovesc lectia si au plecat. bun, mah. ti-ai facut treaba si pe ziua de azi. si se mai intreaba de ce se chiuleste.. de placereee😀 (am si eu o problemuta, stiu :D)

    • Da, uite ca ai dreptate. Din pacate multi ajung profesori din intamplare, mai ales zilele astea, doar am vreo cinci profi din astia care au aterizat de pe bancile facultatii si mi se pare ca nu stiu prea bine ce e cu ei, dara-mi-te ce se mai intampla si cu noi. Si da, mai sunt si fosilele din comunism, da sincer aia nu ma deranjeaza asa tare pentru ca macar stiu materia pe care o predau.
      Sa ajungi profesor ar trebui sa fie mai greu decat sa te angajezi la SRI.

Lasă un răspuns

