Ce e chiulul?

E un fel de drog. Cand incepi nu stii in ce te bagi, crezi ca te poti opri oricand, pastrezi in minte optiunea asta ca si cum chiar ai avea-o pana in ziua cand incerci si realizezi ca ea nu a existat niciodata. Oamenii, profesorii, maica-mea si aia care chiulesc de ocazie nu inteleg asta asa ca ma tot chinuie.  Nu inteleg ca nu poti sa te trezesti intr-o zi de dimineata dupa ce in ultimii 6 ani ai tot lipsit de la scoala si sa spui „Gata! De acum merg la toate orele!” . E ca si cand ai incerca sa te lasi de marijuana. Adica foarte greu si spre imposibil fara ajutor.

De ce fara ajutor? Pentru ca mama s-a certat cu psihologul meu si acuma nu ma mai lasa sa ma duc. Am fost la vreo cinci pana acuma si numai doua erau mai acatarii dintre care una nu-mi mai raspunde la telefon. Nu stiu de ce.

Oricum, ce vroiam sa spun cu postu asta e ca mama a aflat azi cat am lipsit anu asta de la scoala si m-a facut sa-i promit ca de maine nu mai lipsesc nici o ora. O sa incerc da parca vad esecu.

3 thoughts on “Ce e chiulul?

  1. 🙂 eu consider ca la varsta asta (banuiesc ca esti la liceu, ceva de genu) nu e nevoie de psiholog.. ci doar de prieteni. mie mi-ar placea sa ii mai pot promite mamei mele.. diverse chestiuni, oricat de minore ar fi sau majore.. dar nu se mai poate. you’re kind of lucky from my point of view😛

  2. Te inteleg perfect in privinta chiulului. L-am practicat si eu prin liceu. E adevarat ca nu prea-ti vine sa te lasi, mai ales ca orice ai face in timpul orelor de la care chiulesti ti se pare mai interesant decat ora propriu-zisa. Hmmm…du-te macar la orele care-ti plac…

    • Aveam prea multe absente si a sunat-o diriginta pe mama asa ca acuma trebuie sa merg in fiecare zi pentru ca ma verifica si a amenintat ca-mi ia calculatorul, televizorul, curentul… daca mai fac vreo absenta🙂 Parca sunt la gradinita lol

Lasă un răspuns

