Ce au in comun francezii si tiganii?

M-am certat iar cu vra-mea aseara. Adica, nu m am certat, am discutat in contradictoriu. Ea crede ca tara asta e de rahat si toate celelalte sunt mult mai bune si frumoase (mai ales Franta) si imi povestea cum au venit niste francezi in vizita vara asta si i-au vazut pe unii cum dansau in costume traditionale si nu mai puteau de ras.

Asta nu e o chestie de admirat sau pentru care trebuie sa zici „Da, asta e o tara de tot cacatu.” , cand vine cineva si incepe sa faca misto. Probabil ca daca cretinii aia ajungeau in China, o tara cu o traditie de mii de ani si mult inaintea Frantei (in unele locuri) ei ar fi zis „Mama. ce maimute, ce ochi au.” . Sau ceva in genu. Asta nu e o dovada de inteligenta sau mai stiu eu ce. E doar prostie si ignoranta, lucruri care se gasesc din belsug si in Ro, cam peste tot, dar mai ales la tigani.

2 thoughts on “Ce au in comun francezii si tiganii?

Lasă un răspuns

