Supernatural si… Paris Hilton?

Mi-am luat ieri ultimul episod din Supernatural -sez5 ep4- si pe la 5 dimineata, inainte sa merg la culcare m-am apucat si eu sa ma uit.

Primul episod scary cu garnitura de Paris Hilton. Scary mi s-a parut cand Ghandi il ataca pe Sam si a fost din cauza ca eram varza de somn totusi ochisorii mi s-au deschis laaarg de tot cand am vazut-o pe Paris. Ea era demonul sau zeul protector al unei paduri din Bosnia parca, care fusese taiata de peste 30 si de atunci ratacise prin lume, flamand si speriat. Normal, cand a venit sfarsitul lumii s-a gandit si el ca e timpul sa intre back in the business si a luat forma lui Paris Hilton (si a lui Ghandi, dar asta e mai putin important).

Jur ca serialul asta devine din ce in ce mai bun cu fiecare episod.

One thought on “Supernatural si… Paris Hilton?

  1. Aoleu, nu-mi zi, eu astept sa se mai adune niste episoade😀 Nu-mi place sa astept. Tocmai am vazut o panarama de film, cica de groaza , House of wax, in care juca parasuta aia de Paris. Ce rol crezi ca juca ? Ai ghicit, rolul celei care si-o tragea cel mai mult, cu un negru ! :)))

Lasă un răspuns

