Prima zi de scoala

Am ajuns in sfarsit la scoala dupa o saptamana de, ahem, vacanta.

Normal, toti profesorii (cei doi cu care aveam ora azi) se iau de mine, ca de ce am lipsit, am innebunit, etc…. Am lipsit ca aveam nevoie de o pauza de la cretinismele lor,dar evident nu am prezentat asa situatia si le-am trantit-o pe aia cu „Au aparut niste animeuri noi, foarte interesante!” . I shit you not.

Deci azi aveam asa: romana, unde doamna profesoara ne dicteaza cate cinci pagini per ora (acum suntem la „Ultima noapte de dragoste, intaia noapte de razboi”) si franceza, unde facem tot romana (cu profa de franceza, alta decat cea de romana) si unde era sa iau un 4 deoarece in timp ce o colega citea ce le dictase profa de romana ora trecuta – adica rezumatul romanului, pentru a 5-a oara, lucru de 9000 de ori mai plictisitor pentru mine, care am citit romanul – eu eram ocupata cu uitatul pe pereti si cascatul, deci nu eram atenta la ora.

Dupa aceea vine ora de romana. Nici nu intra bine profa in clasa ca deja ma repereaza si ma ia la rost ca de ce am lipsit. I-am bagat faza cu animeurile si m-a lasat in pace, dupa ce s-a uitat urat la mine. In fine, incepe iar sa ne dicteze. Eu imi doresc sa fi stat si azi acasa, dar am zis ca doua ore, ce naiba…

Uitasem de dictarile de la romana. Dictari lungi, pline de cuvinte pretentioase si fraze incalcite si bombastice al caror inteles raman un mister pentru toti, dictari care ne fac sa suferim mai ceva ca pe ocnasi si fac timpul sa stea in loc. Azi, in timp ce scriam eu de zor am avut o revelatie: putinele pasaje care nu sunt goale de sens sunt luate de pe internet. Frumos.

Si acum cine e nebunul aici?

One thought on “Prima zi de scoala

  1. Buna!
    Mi-ai lasat un raspuns pe blog…si nu stiu cum sa vorbesc cu tine, deci iti scriu aici.
    Multumesc pentru link, am citit, dar sunt argumente si contraargumente foarte multe…si fiecare in final trebuie sa ia decizia lui.De un lucru sunt curioasa…cum ai gasit tu blogul meu?
    Vad ca esti eleva in clasa a XIIa, eu sunt profesoara de istorie la liceu.Multa bafta la examene anul asta.

Lasă un răspuns

